dönciii 2016.12.04. 18:04

DAY1

hűha, jó régen írtam ide ^^
pár napja kicsit átgondoltam az oldal koncepcióját, és mivel eredeti céljának nem tesz eleget (áá nem, nem rajtam múlt...), úgy döntöttem, kicsit másra használom.
történik ugyanis, hogy jövőre megpályázok egy ösztöndíjat Japánba. kicsit meredeken hangzik, hát annak is érzem, szó se róla... a hét elején meg is hirdették, amit kinéztem (MEXT), a jelentkezési lap a kezemben, csupán kitöltésre vár. a határidő pedig február...
szóval a továbbiakban az ezzel való kínlódásomat örökíteném meg itt, felkészülés a tesztekre, japán tanulás végtelen mennyiségben, amíg a vérem nem folyik és még azon is túl, illetve minden ezzel járó egyéb dolognak teret engedek, aztán majd alakul valahogy... :)
úgyhooooogy DAY1.
jelentkezési lap nyomtatás. DONE. lap bámulása, értetlenkedve olvasgatása és böngészése, majd pár könnycsepp elmorzsolása DONE. nem lesz egy könnyű menet, dehát Japánról van szó! aye, 頑張れ!

A bejegyzés trackback címe:

https://donciii.blog.hu/api/trackback/id/tr9812022713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása