először is üdvözlet bárkinek, aki idetéved a blogomra. ez már a nagyon sokadik, mert mindig rá kell jönnöm, hogy blogolni nem nekem való, de ez most más lesz. ezt szeretném csinálni. hogy miért?

mert szeretek írni.

jó pár éve már írogatok magamnak meg az asztalom fiókjának mindenfélét, jobbakat, rosszabbakat, rövidebbeket, hosszabbakat, bármit és bármilyet. nemrégiben pedig arra az elhatározásra jutottam, hogy ha ez az a dolog, amivel életem végéig foglalkozni szeretnék, akkor valamit tennem kell. mondjuk kezdésnek közönséget kell találnom magamnak. mi lehetne alkalmasabb, mint egy blog? 

ennyiből akár ki is derült a blogom témája. teljes mértékben saját magam és a két kezem munkája. szeretnék találni olyan embereket, akik szívesen olvasnak olyasmit, amit én írtam. vagy csak véleményt nyilvánítanak róla. akármi, csak tudjam, működik-e, amit csinálok.

hogy miket írok?

régebben írtam verseket. rövid történeteket. mostanában inkább csak történeteket, novellákat. rövideket, hosszabbakat. ötleteket. rengeteg mindent, amit csak elkezdtem, de még mindig nem fejeztem be. bármit, ami éppen eszembe jut. és állítólag valamennyire jól is csinálom.

nos, legyen ez a köszöntő és rövid bemutatkozás. az ilyenek összerakásához nagyon béna vagyok, ezért is nem szaporítanám tovább a szót ^^

két dolgot még megjegyeznék: Ad1: a blog neve teljesen értelmetlen, de legalább jól hangzik. sajnálom, hirtelen ez jutott eszembe, amint jön valami jobb, lecserélem. Ad2: igen, nem használok mondatkezdéshez nagy betűket :)

jó szórakozást mindenkinek és kellemes évet 2014-re,
d.

A bejegyzés trackback címe:

https://donciii.blog.hu/api/trackback/id/tr145720992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizuame 2014.02.18. 21:17:49

Szia, egyreszt szurja a szemem a kisbetus mondatkezdes, de te tudod, en pl lusta vagyok az ekezetekhez... Fura fetis az ilyen. Masreszrol meg ha allitolag jo vagy akkor az utolso sorokban ne benazd le magad :'D

A szoismetles is neha elegge kiakaszto tud lenne, vigyazz vele ;)

Amugy ha olvasok kellenenek akik megmondjak mennyire vagy jo, akkor latogasd meg a merengot. fanfic.hu/merengo

Sok sikert : DDD

dönciii 2014.02.20. 22:20:30

@Mizuame: köszönöm, viszont ha jól értelmezem, ez az oldal HP-ról szól, a fanficet pedig meghagyom másoknak :)

Mizuame 2014.03.05. 20:11:08

Nem, nem jol. Vagyis reszben :D
Eleve hps oldal, de rengeted pd (nem harry potterhez kapcsolodo, hanem sajat) tortenet is talalhato. Szerintem megeri felrakni egy-egy muvedet, kapnal ra egyarant jo es rossz kritikat is, amik talan segitenek majd :)
Szinte barmi mehet az oldalra, ez ne akadalyozzon ;)
süti beállítások módosítása